MARS

Nu är det inte långt kvar till mars månad, konventen kommer tätare, våren och sommaren tar sina stapplande intåg i våra liv igen och jag...jag fyller år.

Den 21:e mars. (kom ihåg det datumet hörni XD )

Jag och min kompis Tess brukar gå på bio men just nu verkar det inte finnas någon film som vi båda skulle vilja se. (Jag ser gärna Tangled igen) Aja, nåt hittar vi väl på.

Utöver det händer det nog inget speciellt det hade varit kul att träffa lite japan-nördar och glo på anime tillsammans eller nåt men jag har inte plats för så mycket folk, jag får väl låtsas att jag firar mig själv på Okashii istället ^^ Tillsammans med mina nörd-vänner ( No offence).

Well, nu ska jag gå och lacka lite prylar...och kanske städa....


Postat av: Amion

Jag fyller år den nionde, vi skulle ju kunna försöka fira ihop om du vill!



Det finns inte mycket plats hos mig heller ;__; men vi kanske kan komma på något annat vi kan göra?

2011-02-20 @ 19:53:28
URL: http://tenebras-cordis.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0