Pastell i massor!

Linnzy har varit busy kan ni tro, men är inte klar än på ett tag. Lite mera skall göras och sedan ska de brännas, sättas på plats och lackas!
Just nu är jag inspirerad av vårens ingång och sommarens planer!

Photobucket Photobucket Photobucket
(Klicka på bilderna för att få dem stora (photobucket) )
Det fick inte plats så jag fick hitta något annat att lägga dem på.
Photobucket
Helt plötsligt såg det inte ut att vara så mycket...och med tanke på konvent i början av mars och sedan april...*jobba,jobba* Om jag gör lite varje dag så bör jag hinna med allt. Men fört av allt måste jag klara av mina beställningar.
Hmm...mitt internet är riktigt riktigt segt ikväll...


ByeBye //Li-Chan


Postat av: Amion

Ser fiiiint ut tycker jag! Har du fått nytta av leran jag gav dig? ^^

2011-02-09 @ 07:53:31
URL: http://tenebras-cordis.blogspot.com
Postat av: P-chan

SV: Tack för tipsen! ^^ Fast just den bilden ville jag göra en bakgrund, det känns som jag aldrig för det till en enda bild, och såklart, bakgrunden på bilden är INTE klar, ville bara visa karaktärerna ^^

Plus att jag tyckte själv armen verkade lite lång, men bilden jag "målade av" så var armen så lång också, vilket kändes lite konstigt, men jag körde på samma sätt som de målade :3



Fast jag tränar verkligen upp till 100 %! Men först vill jag lära mig skugga bättre..

2011-02-11 @ 12:50:48
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: P-chan

SV: Tackar, ska fortsätta öva! :D



Det var den där andra kritiken jag menade först och främst, det var några som skrev Nej gud va konstigt du målar osv.. Tog bort dem kommentarerna, vill inte ha med dem att göra. Hatar såna människor som bara påpekar sådant, ibland undrar man om de kan bättre själva.. :/

2011-02-11 @ 21:17:44
URL: http://lillapchan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0