Bildbomb...igen!

Tro det eller ej, men Linnzy har varit flitig!


Sitt utseende till trots så är de faktiskt inte ätliga!



Jordgubbar med ansikten, de ska bli ringar...men vet inte...ska kanske ta bort ansiktena?



Saker som Lilla P-chan har köpt. Halsbandet är en gåva för att hon köpte så mycket! Spegeln i mitten är inte klar ännu, jag ska fixa mera med den och be till gud att det blir bra!
(Det bruna ska föreställa choklad men är inte klart ännu.)


Jag har idag köpt tre speglar till som jag ska försöka hinna göra klara till Okashii, men de kommer va lite dyrare därför att mitt vanliga inköpsställe inte säljer dessa speglar längre och de jag hittade idag var dyrare.


Sedan kan jag redan nu tala om att ja, jag kommer vara på Kodachi MEN bara på lördagen tyvärr eftersom jag redan är bokad på något annat på söndagen.

En fråga;
Jag vet att några av er har velat se min Princess Serenity docka i verkligheten, så jag funderar på att ta med henne, tycker ni att jag ska det?

Vet du inte vad jag pratar om?

http://linnzy.deviantart.com/gallery/#/d32gljh

och här är mitt ultimata Sailor Projekt;

Mycket bilder...hoppas ni inte dog nu...


Postat av: Amion

Joooo jag tycker du ska göra alla sailormoon dockorna! ^^



Übersöta prylar du gjort till shoppen också. Ser fram emot att få titta på dem i verkligheten.

2011-02-23 @ 10:52:36
URL: http://tenebras-cordis.blogspot.com
Postat av: P-chan

OwO! SÅ KAWAII >w< Halsbandet... shiet så kawaii ^ww^ Arigatou Linnzy-chan! :33 Spegeln ser helt underbar ut redan nu! ^_^ DU fick pengarna va? :3 Can't wait until i'll get them! 8D



2011-02-23 @ 17:07:17
URL: http://lillapchan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0