Besvikelse...?

Okej liiite besviken nu då....jag hade köpt denna;

Men fick denna (obs bara lådan);
Men jag orkar liksom inte klaga på det och sånt, menar ORKA skicka tillbaka den till japan pga det...Näe tror inte det...
Jag hade inte kollat på måtten ordentligt...fy fan vad den var liten....
Tänkte visa bilder men min telefon vägrar att överföra dem...alltså, hela lådan är lika "lång" som min hand. Från handled till fingerspetsarna, den är lika "hög" som från handleden till början av fingrarna samt lika bred min hand...
Hmm..barnbento?
Men den är ju iallafall söt ju...
Ok...över till annat...
Tyget till min loli-kjol har..inte kommit...hoppas det kommer i veckan, minns ni hur de ser ut?
också hittade jag detta som jag kanske ska göra till en väska/bentopåse;
och gud va ja blev kär;
uhum...jaaa.....jag sitter också och ritar på design till nya smycken...Det ska bli massvis till Okashii-con bestämmer jag...och minst tre deco-art-speglar (jag hittar inte fler billiga speglar, där jag köpte dessa har de inte köpt in fler så...)
Just ja, reminder to myself...köp en sovsäck innan confusion!


Postat av: NATSUKO-CHAN

sv: såklart du får vara med desto fler med desto roligare ^w^

2011-01-03 @ 21:44:16
URL: http://natsuko.blogg.se/
Postat av: Luchinda

Fan vad surt D:

Men men, den var ju ändå fin!

... Alois kommer nog sitta o tigga mat =w=

2011-01-04 @ 02:23:51
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0