*host, host*

Det ni ser här ovan är lite blandade "rester" från förra året. Det är faktiskt mera än det set ut...
Och här är då de choklad-smyckena jag gjorde för ett tag sen men soom jag har haft problem med att ladda upp. Ni ser själva hur usla bilderna är...
Jag får se till å göra en massamera för efter Confusion så är det Okashii-con och sedan kommer Kodachi!!!


Postat av: NATSUKO-CHAN

Kolla in om det var du som blev veckans blogg (tävlingen är typ 2 veckor försen x3 )

Kram ^^

2011-01-21 @ 18:01:48
URL: http://natsuko.blogg.se/
Postat av: Luchinda

Oooh!! :'3 Kommer garanterat köpa nått till Ewa! ^w^ Hon älskar milkshake-halsbandet som jag köpte av dig på .. KodachiCon tror jag det var X'3

2011-01-22 @ 00:12:19
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Amion

Just nu på Myrorna i Malmö säljer de små askar i blått med söta ringar i för 10 kr styck. Köpte fyra stycken. Du kanske ska in och köpa på dig några som du kan pimpa, de passar nämnligen utmärkt som fyrkantiga matlådor till BJD (vilket jag ska ha dem till!)

2011-01-23 @ 21:24:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0