Peppen, peppen, PEPPEN!!!!

Med mindre än en vecka kvar till Confusion, och jag är inte ens klar med hälften av sakerna jag borde vara klar med!
Jag är så peppad, får äntligen träffa min bästis igen + en massa nördar...det kan ju inte bli bättre!
och just det, jag föreslog att de skulle köpa in en pump att låna/hyra ut till dem som har luftmadrass med sig...och vet ni vad? Det gjorde dom! AWESOME!!!
Har kollat in schemat litet, syhörnan kan ju vara något för mig...seriöst jag behöver all hjälp jag kan få. "Battle of the cons" låter spännande...
This will be so awesome!!!


Postat av: Vampireknight!

Woho! Confusion ^__^!!



; Fy va kul om vi skulle hamna på samma buss :3!



2011-01-24 @ 18:30:31
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: Luchinda

Längtar ihjäl mig! :'3 hoppas dock på att kunna bli frisk... har liksom inte kunnat köra igång peppen på allvar ännu D'8

2011-01-25 @ 03:54:34
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0