Underkjol?

Hej! Jag undrar om nån av er vet vart man får TAG I EN UNDERKJOL RELATIVT BILLIGT? Obs blev visst capslock där...
Kanske har du en liggandes som du inte behöver/använder...jag behöver MINST storlek 40!
Har lite koll på tradera men det är absolut inget säkert kort....
Alltså.. min telefon bråkar igen...så tyvärr...still no pictures ;_;


Postat av: Ami-chan

Jag har en vit som jag sytt själv, den är i tyll. Jag behöver den till min Alice cosplay, men den är ju inte ännu. När behöver du underkjolen? Jag antar att det är en i lolitastil, kjolen är vit och jag använder den bara för att "fluffa" upp klänningen.

Det är gummireså och passar förmodligen 40-46 beroende på om den ska sitta på höften eller runt midjan.

2011-01-04 @ 22:43:01
Postat av: NATSUKO-CHAN

sv: åh tack ^^ jag fick den i julklapp från en i japan ;w;

2011-01-05 @ 18:23:34
URL: http://natsuko.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: älskar den också :3 <3 mangan är ju mkt längre så jag är glad att dom fortsätter med animen ^^



kramar<3

/kokorochan

2011-01-07 @ 10:27:03
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0