Förändringens vindar

Trots allt det tragiska som har hänt har jag själv fått glada nyheter.
Jag har fått en plats på handelsutbildningen som jag inte blev antagen till i februari, tydligen många avhoppare.
Så ni kanske förstår att det inte kommer bli mycket tid över till YumeD men jag kommer iallafall till Kodahi (dock endast första dagen så glöm inte att titta förbi!
Vad mer, jo min snygga jacka från Bodyline kom idag, otroligt snabba var dem. Jag har svårt att fatta att de kan fortsätta att jobba trots det som har hänt. Beundransvärda och förtjänar all respekt.
Tekniskt sett är det en blus men den är så tjock så perfkt föör vår/sommar jacka.


Postat av: Amion

:D Grattis till både blusen och utbildningen!

2011-03-18 @ 07:43:06
Postat av: Hjortron

Grattis, vad roligt att du fick en plats! Och vad snygg jackan var! ^^

2011-03-18 @ 16:15:54
URL: http://hjortronchibi.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0