Skolan snart slut...det ringer ut...

Snart är skolan slut, men innan dess måste jag göra klart ett mindre arbete + hemtentan. har jag sagt att jag hatar att skriva på dator...iallafall när det är skolarbeten :P
Idag har jag varit iväg och köpt pärlor för att slutföra en beställning jag fått + till några andra grejer jag gör...well allt jag säger just nu är att det har med cupcakes att göra...duuh...också har jag gjort två "klubbor" i lila/rosa/vitt som jag vet en person vill köpa till sin bdj, hoppas hon gillar dem
Postar bilder såklart när de är färdiga!
PS Snart kan man köpa skånekortet så man kan åka kors och tvärs igenom Skåne...hoppas bara jag får tid för det också!


Postat av: Luchinda

Men är det inte begränsat till 30 resor eller nått sånt med det kortet ? T^T" . . . vet att det är mycket, men med tanke på hur mycket träffar det är nuförtiden så . . >_<"



Vilket Shojo Stars var det? XDD .. fast jag ser nog ganska annorlunda ut jämfört med nu vilken man än kollar i så ^^U

2011-05-25 @ 16:17:33
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: MYMiC

sv: you´re welcomeeee ^^

2011-05-26 @ 18:53:26
URL: http://mymic.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0